Post Page Advertisement [Top]


صحت سے متعلق نکات0
صحت سے متعلق نکات
"کھانے سے پہلے اپنے ہاتھ دھوئے ،" "وٹامن کھائیں ،" "فاسٹ فوڈس سے پرہیز کریں ،" "شراب اور تمباکو سے خود کو زہر نہ دو ،" "صبح کی مشقیں کریں۔" میرے خیال میں ہر ایک ان اور صحت سے متعلق سفارشات سے واقف ہے۔ تاہم ، یہاں بہت سارے نکات ہیں جن کے بارے میں ہر کوئی نہیں جان سکتا۔

صحت کے مفید نکات سب کے ل good اچھ areے ہیں۔ یہ بھی یاد رکھیں کہ 90 فیصد خوشی صحت پر منحصر ہے۔ یہاں تک کہ اگر آپ مالدیپ میں مکان خریدنا چاہتے ہیں تو ، مثال کے طور پر ، اگر آپ کی طبیعت خراب ہو جاتی ہے تو آپ کو اس سے حقیقی خوشی نہیں ملے گی ...

صحت کے مفید نکات ، دیکھیں اور یاد رکھیں
01. سکوئٹنگ - خون کو تھامنا

اس بیٹھنے سے رگیں اور خون کی رگیں چوٹکی ہوجاتی ہیں۔ آپ کے پیروں کا موڑ زاویہ کم از کم 90 ڈگری ہونا چاہئے۔ بصورت دیگر ، آپ کو ورکیز رگوں ، تھرومبوسس ، یا گردشی نظام سے وابستہ ایک اور بیماری ہونے کا خطرہ ہے۔

02. گرم کا استعمال انسان کو اندر سے تباہ کر دیتا ہے

جیسا کہ سب جانتے ہیں گرم کھانا ، جراثیم سے لڑتا ہے۔ تاہم ، ہم نہ صرف نقصان دہ بیکٹیریا کے بارے میں بات کر رہے ہیں ، بلکہ فائدہ مند افراد کے لئے بھی جو جسم کو مکمل طور پر نشوونما کرنے میں مدد دیتے ہیں۔ مزید یہ کہ ، اس حقیقت کو مدنظر رکھتے ہوئے کہ انسانی جسم کے بہت سارے ٹشوز کافی نازک ہیں ، گرم کھانا ان کو متاثر کرسکتا ہے جو بہتر نہیں ہے۔ یہ خاص طور پر تائیرائڈ گلٹی کے حق میں نہیں ہے۔ اس سے سانس کی بدبو آسکتی ہے۔ بہر حال ، کیا آپ کو معلوم ہے کہ جسم کی 43 ڈگری پر بھی انسان زندہ نہیں رہتا؟ کسی کھانے پینے کا زیادہ سے زیادہ درجہ حرارت 45 ڈگری سینٹی گریڈ سے زیادہ نہیں ہونا چاہئے۔

03. سنبھلنا - دن میں آدھے گھنٹے سے زیادہ نہیں

زیادہ دھوپ کیوں؟ تاکہ جلد میں ایک یا دو دن تک درد ہو؟ میں اس کی سفارش نہیں کرتا ہوں۔ اور ویسے بھی ، سورج کی تپش میں جانے سے پہلے ، میں وٹامن ای لینے کی سفارش کرتا ہوں ، کیونکہ بالائے بنفشی روشنی والے عمر کے زیر اثر جلد اس کے بغیر کہیں زیادہ تیز ہے۔ کانوں کے پیچھے کی جلد پر زیادہ توجہ دیں: وہاں یہ 10-15 سال چھوٹی نظر آتی ہے ، کیوں کہ وہاں سورج بہت کم ہی نکلتا ہے۔

04. اپنے بالوں کو چھوٹا کرنا بھی اچھی چیز نہیں ہے

کسی بھی بال کی بالائی حفاظت ہوتی ہے ، خاص طور پر سر پر۔ ورنہ ، قدرت نے ہمیں بالوں کیوں دیا؟ تو کیا ہم ان کو ہر بار کاٹتے ہیں؟ سر کے بال موسم گرما میں دھوپ سے بچنے اور سردیوں میں سردی سے محفوظ رہتے ہیں۔ اور سمیت دیگر مسائل سے۔ اور ویسے ، اس موضوع پر میرا ایک الگ مضمون ہے۔

05. ایک بار سے زیادہ پانی نہیں ابالیں

ابلتا پانی اپنی خصوصیات کھو دیتا ہے ، اور جتنا اس میں ابال ہوتا ہے ، جب استعمال ہوتا ہے تو اس سے جسم کو زیادہ نقصان ہوتا ہے۔ مثالی طور پر ، پانی کو بالکل بھی نہ اُبلیں ، بلکہ صاف ستھری کی اعلی ڈگری والے واٹر فلٹرز استعمال کریں۔ ویسے ، میں بھی کنوؤں سے پانی پینے کی تجویز نہیں کرتا ہوں: حال ہی میں ، وہاں آرسنک پایا گیا ہے ، اور یہ ہمارے جسم کے لئے زہر ہے۔

یہ بھی خیال رکھنا چاہئے کہ جسم کے مکمل ملحق کے ل you ، آپ کو ہر دن کم از کم 2 لیٹر پانی پینا چاہئے۔ لیکن اور نہیں! بصورت دیگر ، یہ نہ صرف آپ کے جسم سے نقصان دہ مادوں کو ختم کرنا شروع کردے گا بلکہ مفید چیزوں کو بھی ختم کردے گا۔ اور زیادہ واضح طور پر ، آپ کو 30 ملی لیٹر فی کلو گرام وزن پینا چاہئے۔ مثال کے طور پر ، اگر آپ کا وزن 70 کلو ہے تو ، 2 لیٹر پانی پینا ، اور 80 کلوگرام پر 2.5 لیٹر پینا۔

06. اپنے آپ کو ابال نہیں. غصہ اور غم - کہیں دور

ایک خراب مزاج مدافعتی نظام کو کمزور کرتا ہے ، جس کی وجہ سے جسم مختلف قسم کی بیماریوں کا شکار ہوجاتا ہے ، اور غصے سے جسم میں شدید تناؤ پیدا ہوتا ہے ، اور اس سے قلبی نظام اور سانس کے نظام کو نقصان ہوتا ہے۔ مثبت طور پر رہتے ہیں۔ آپ کو اپنے لئے یا دوسروں کے لئے مشکلات پیدا نہیں کرنا چاہئے۔ اور اگر یہ اب بھی تشکیل پایا ہے تو ، اس کا فیصلہ کیا جانا چاہئے۔ اور جتنا جلد بہتر ہوگا۔ اس بات کو بھی دھیان میں رکھیں کہ غصہ جسم کی عمر کو تیز کرتا ہے۔ شیطان زیادہ دیر نہیں رہتے۔

07. گری دار میوے کھائیں - وہ زندگی کو طول دیتے ہیں

ہر دن مشورہ دیا جاتا ہے۔ ان میں وٹامن ای ہوتا ہے ، جیسا کہ اوپر بتایا گیا ہے: وہ عمر بڑھنے کے عمل کو سست کرتے ہیں۔ انتہائی صحت مند گری دار میوے اخروٹ ہیں۔ لیکن روزانہ 100 گرام سے زیادہ نہیں ، ورنہ آپ کو نقصان ہوگا ، فائدہ نہیں۔ :-) آپ سورج مکھی کے بیجوں سے حاصل کرسکتے ہیں ، لیکن ان سے زیادہ نہ کریں: وہ آپ کے دانتوں کو نقصان پہنچاتے ہیں۔ مثالی طور پر ، انہیں اپنی انگلیوں سے برش کریں۔

08. گیس کے چولہے استعمال نہ کریں

اگر آپ کے گھر میں گیس کا چولہا ہے تو ، اسے برقی سے بدل دیں۔ یاد رکھیں کہ دہن کے دوران گیس مکمل طور پر ختم نہیں ہوتی ہے: یہ حل ہونے لگتی ہے ، کاجل بن جاتی ہے۔ ایسا ہی نہیں اتنا خوشگوار اجتماع پھیپھڑوں میں آجاتا ہے۔ اور ، جیسا کہ سب جانتے ہیں ، گیس کا چولہا ایک دھماکے سے بھرا ہوا ہے۔

09. ہر دن نہانا بھی اچھا نہیں ہے۔

خاص طور پر صابن کے ساتھ۔ اس طرح ، ہم حفاظتی چربی کی تہہ دھو دیتے ہیں جو جسم کو انفیکشن اور قبل از وقت عمر سے بچاتا ہے۔ اپنے آپ کو ہفتے میں 1-2 بار صابن سے دھوئے ، مزید نہیں ، اور دوسرے دن آپ صرف کللا سکتے ہیں۔ بہتر ابھی تک ، صابن کا استعمال نہ کریں ، لیکن شاور جیل۔

10. ایڈنالائن کا اضافے سے آپ کو دھوپ کا موڈ ملے گا

آپ کو روٹی روزمرہ کی زندگی نہیں بینی چاہئے ، خاص کر اگر آپ "گھر کے کام کا گھر" کے اصول کے مطابق زندگی بسر کریں۔ اس طرح ، آپ کی زندگی میں دلچسپی ختم ہوجائے گی ، کیوں کہ آپ مثبت جذبات سے محروم ہوجائیں گے۔ ہم سب کو ایک سنسنی کی ضرورت ہے ، کم از کم کبھی کبھی: آرام ، کام کے مقام پر پریشانیاں اور دوسری چیزیں۔ مثال کے طور پر ، اگر ممکن ہو تو سواریوں پر جائیں اور سواری کریں ، لیکن اس سے زیادہ نہ کریں۔ آپ wi کودنے کی کوشش کر سکتے ہیں

No comments:

Bottom Ad [Post Page]

| Designed by Tachnology by Ertugrul